آموزش الکترونیک
1402/11/1 یکشنبه
تغییر رشته تحصیلی 
نکات بسیار مهم تغییر رشته تحصیلی 

.

نکات بسیار مهم تغییر رشته تحصیلی 
فرآیند تغییر رشته، فرآیندی سیستمی است و مقداری زمانبر می باشد. لذا چنانچه در این ترم متقاضی تغییر رشته هستید، پس از ثبت درخواست خود از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان، تامل کرده تا درخواست شما بررسی و در صورت داشتن شرایط در سیستم ثبت گردد.
▪️ ضروری است دانشجویان محترم از ثبت چندین درخواست مختلف خودداری نمایند. در غیر این صورت هیچکدام از درخواست ها بررسی نخواهد شد.
▪️شرط اولیه تغییر رشته، گذراندن حداقل ۱۲ واحد درسی(بجز دروس معادلسازی شده یا دروس اختیاری مازاد) و کسب حداقل معدل کل ۱۲ با احتساب نمرات افتاده می باشد.
▪️ بررسی درخواست های تغییر رشته، منوط به اعلام و تایید نهایی کلیه نمرات قبلی دانشجو و مشخص شدن معدل کل ایشان می باشد. لذا تا زمانی که کلیه نمرات، تایید نهایی نشده باشند امکان بررسی وجود نخواهد داشت.
▪️ دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ که در رشته های باسوابق تحصیلی(بدون آزمون) پذیرفته شده اند، امکان تغییر رشته به رشته های با آزمون را نخواهند داشت. 
دانشجویانی که بصورت مهمان دائم در مرکز حضور دارند، امکان تغییر رشته در مرکز مقصد را ندارند.
تا زمانی که تغییر رشته شما در سیستم گلستان ثبت نگردیده است از انجام انتخاب واحد ترم جدید در رشته قبلی، اکیدا خودداری فرمایید.
▪️ نتیجه تغییر رشته شما از طریق اطلاعات جامع سیستم گلستان (گزینه عنوان رشته تحصیلی) قابل مشاهده می باشد. چنانچه در اطلاعات جامع سیستم گلستان رشته شما عوض شده است، یعنی تغییر رشته شما در سیستم ثبت گردیده است.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر